Subject: EKTL sisendid puhta tööstuse kokkuleppesse
From: Eesti Keemiatööstuse Liit <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Erkki Keldo - MKM" <[email-masked]>, "Kristi Klaas" <[email-masked]>,Sandra Särav, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Marie Allikmaa", "Maria Varton" <[email-masked]>, "Kaspar Peek"
Date: Wed, 23 Apr 2025 13:23:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

Ausatud  ministrid

Hr. Andres Sutt

Hr. Erkki Keldo

Koopiad

Pr. Kristi Klaas

Pr. Sandra Särav-Tammus

Teadmiseks

Eili Lepik

Maria Värton

Marie Allikmaa

Kaspar Peek

Käesolevaga  esitame  Eesti Keemiatööstuse Liidu seiskohad:

1.	Puhta tööstuse kokkuleppe konkurentsivõime ka ülemineku teekaart.
Lisatud fail.
2.	REACH määruse läbivaatamine puhta tööstuse kokkuleppe raames.
Lisatud fail

Lugupidamisega/With kind regards

Hallar Meybaum

Peterburi tee 46

 <http://www.keemia.ee/> www.keemia.ee

5169925; 6139775